ÜYELİK
Sitenin sağ üst köşesinde yer alan Üyelik bölümünde bulunan "Üye Ol" linkine tıklayıp bilgilerinizi doldurarak üyelik işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Üye olmak için tıklayınız!
Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
Alışveriş yapabilmeniz için ürünleri sepetinize ekledikten sonra yönlendirileceğiniz ÜYELİK sayfasından "Üye Girişi" yapmanız gerekmektedir. Üye olmadan alışveriş yapılamamaktadır.
Üyeligimi nasil iptal edebilirim?
Üyeliğinizi iptal etmek için onlinedestek@kip.com.tr adresine mail göndererek süreci başlatabilirsiniz.
Üye olurken belirlediğim iletişim tercihimi nasıl değiştirebilirim?
Giriş yaptıktan sonra "Üye Bilgileri" bölümünde bilgilerinizin yer aldığı bölümden değiştirebilirsiniz.
Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Sayfanın sağ üst köşesinde bulunan "Hesabım" ve "Şifremi unuttum" adımından sitemize kayıt olurken kullandığınız e-mail adresinizi girin. Mail adresinize gelen Şifre Yenileme bağlantısına tıklayarak yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.
Siteye üyelik bilgilerim ile neden giriş yapamıyorum?
Lütfen öncelikle üye oldugunuz e-posta ve şifrenizi kontrol ediniz. Şifrenizi unuttuysanız Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-postanıza gelen link üzerinden yeni şifre oluşturabilirsiniz. E-posta ve şifre bilgilerinizi doğru olarak girmenize rağmen, hesabınıza ulaşamıyorsanız 0212 484 0 401 numaradan çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
E-bülten aboneliği ile üyelik oluşturmak arasında ne fark var?
E-bülten üyeliği ile KİP'in güncel kampanya, indirimlerinden ve yeniliklerinden kayıtlı e-postanız üzerinden haberdar olabilirsiniz. Kip.com.tr'de üyelik oluşturarak ise özel fırsatların sunulduğu eşsiz bir alışveriş deneyimi yasayabilirsiniz. Kip.com.tr’de alışveriş yapabilmek için öncelikle hesap oluşturmanız gerekir. Ayrıca KİP hesabınızda istediğiniz zaman satın aldığınız ürünler hakkında sorularınızı iletebilir ve önceden sipariş verdiğiniz ürünleri kolay bir şekilde tekrar sepetinize ekleyebilirsiniz.
Üyelik ile ilgili aradığınız cevaba ulaşamadıysanız;
0212 484 0 401 numaradan çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
SİPARİŞ
Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?
Sayfanın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına, aradığınız ürünü yazarak veya sayfanın sol yanında bulunan menüden ilgili ürün grubunu seçerek istediğiniz ürünlere ulaşabilirsiniz. Sıralama ve filtreleme butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz gösterime erişebilirsiniz.
Siparişlerimi nereden görebilirim?
Siparişlerinizi "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz.
Satın aldığım ürünle ilgili siparişimi iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?
0212 484 0 401 numaralı hat üzerinden çağrı merkezimizi arayabilir ya da iletişim formunu doldurarak bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Oluşturduğum siparişe ürün eklemesi ya da çıkarması yapabilir miyim?
Yaptığınız ödeme tutarında değişiklik yapılamadığından, siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Eklemek istediğiniz ürün için yeni bir sipariş oluşturmalısınız.
Siparişim kaç gün içinde kargoya teslim edilecektir?
Siparişleriniz ortalama 4-7 iş günü içerisinde gönderilmektedir. Hafta sonu ve resmi tatil günleri dahil değildir. İndirim dönemlerinde ise yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi 7 ile 15 gün arasında değişebilmektedir.
Siparişimi verdikten sonra teslimat adresimi değiştirebilir miyim?
Ödemesini gerçekleştirdiğiniz siparişlerin teslimat adresi değişimi, ürünleriniz kargo şirketine teslim edilmemiş ise gerçekleştirilebilir. Talebinizi çağrı merkezimizi 0212 484 0 401 numaralı telefondan arayarak iletebilirsiniz.
Siparişim oluşmadığı halde kredi kartımdan ödemesi alındı, ne yapabilirim?
Siparişiniz sırasında oluşan tüm problemler için 0212 484 0 401 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak ya da iletişim formumuzu doldurarak bize ulaşabilirsiniz.
TESLİMAT VE KARGO
Yaptığım alışverişlerde ürünüm ne zaman kargoya verilir ?
Hızlı Teslimat etiketli ürünler hafta sonu ve resmi tatil günleri hariç, en geç 24 saat içerisinde kargoya verilmektedir. Diğer siparişleriniz ise ortalama 4 iş günü içerisinde Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir. Siparişinizin elinize ulaşması ise teslimat adresinizin doğru olması ve teslimat iline bağlı olarak değişebilmektedir. Hafta sonu ve resmi tatil günleri verilen siparişlerin tedarik süreci ilk iş günü işleme alınacaktır. Ortalama teslimat sürelerini ve teslimatı yapılamayan uzak bölgeleri kargo şirketinin web sitesi üzerinden "Yurtiçi Kargom Nerede" kısmına girerek öğrenebilir veya müşteri ilişkilerimizden destek alabilirsiniz.
İndirim dönemlerinde ürünüm ne zaman kargoya verilir?
İndirim dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle kargoya verilme süresi 7-15 iş günü arasında değişmektedir.
Kargo işlemleri için ücret ödeyecek miyim?
www.kip.com.tr’den yapacağınız 2950 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemezsiniz. 2950 TL altındaki siparişler için kargo ücreti 59,95 TL olarak ücretlendirilmiştir.
Siparişimin kargo bilgilerini nasıl takip edebilirim?
"Hesabım" sayfasından ilgili siparişinizi görüntüleyerek, "Siparişlerim" başlığı altında siparişinizin kargo sürecini takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-mail ile bilgi verilecektir.
İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?
Anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi kargoyu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için bunun dışında bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda, kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.
Sipariş teslimat adresimi değiştirmek istiyorum, nasıl yapabilirim?
Sipariş adresinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Adreslerim" bölümünden değiştirebilir veya satın alma işlemi sırasında "Yeni Adres Tanımlamak İstiyorum" butonunu işaretleyerek yeni adresinizi tanımlayabilirsiniz. Bu adres, o andan sonraki siparişinizde teslimat adresi olarak kullanılacaktır.
Siparişimin elime ulaşmadığı durumlarda ne yapabilirim?
Kargo firması belirtmiş olduğunuz adrese siparişinizi teslim edecektir. Adresinizde bulunamamanız durumunda, kargonuzu getiren kişi paketinizi en yakın Yurtiçi Kargo şubesinden alabileceğinize dair bir not bırakacaktır. Kargonuzun durumunu "Hesabım" sayfasında bulunan “Siparişlerim" bölümündeki “Kargo Takip” linkine tıklayarak takip edebilirsiniz.
Hızlı Teslimat süresi nedir?
Hızlı Teslimat yalnızca “Hızlı Teslimat” işareti bulunan ürünlerde geçerlidir. Sepetteki ürünlerin tamamı bu şekilde ise siparişiniz ilk iş günü tedarik edilip aynı gün kargoya verilecektir. Sepette Hızlı Teslimata dahil olmayan ürünler de varsa eğer gönderim süresi standart gönderim süresi olarak gerçekleşir.
ÖDEME
Ödememi hangi şekillerde yapabilirim?
kip.com.tr’de ödeme işleminizi kredi/banka kartı ile gerçekleştirebilirsiniz.
Hangi banka kartları ile taksit imkanından faydalanabilirim?
Sitemiz üzerinden yapacağınız alışverişlerinizin ödemesini yabancı ülke kartları hariç diğer bankalara ait MASTER, VISA, TROY ve AMERICAN EXPRESS kartlar ile yapabilirsiniz. Ayrıca bankaların sundukları taksit imkanından da faydalanabilirsiniz. Diğer tüm banka kartlarını kullanarak tek ödeme seçeneği ile siparişinizi tamamlayabilirsiniz.
Kredi Kartı ile yapılan ödemeler güvenli midir?
Kredi kartı bilgilerinin siteden bankaya aktarılması süreci, bankaların sunduğu maksimum güvenlik sistem altyapısı ile gerçekleşmektedir. Söz konusu güvenliğin çok sayıda bileşenin yanında, CVV2/CVC2 kodu da çalıntı kart veya kart bilgileri ile alışverişe karşı önlem olarak sitemizde kullanılmaktadır. Ayrıca dilerseniz 3D Secure seçeneğini de kullanabilirsiniz.
Kredi kartları taksit seçeneklerini nereden görebilirim?
Siparişinizi verirken açılacak olan "Ödeme Sayfası"nda anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimiz bulunmaktadır.
Aldığım ürünlerin fiyatlarına KDV dahil midir?
kip.com.tr üzerinden satılan her ürünün fiyatına KDV dahildir.